سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی L.A. Noire برای PC

عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی میشوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش داشتن که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشین که هر وسیله ای در صحنه جرم میتونه به شما در حل پرونده کمک کنه نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید . برای مشاهده ی نقد کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما می توانید هم اکنون این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Saints Row: The Third برای PC

http://images.wikia.com/saintsrow/images/2/2e/Saints-Row-3_IMAGE_1299169413-000.jpg

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Tekken 5

این بار سایت بزرگ دانلودها یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Lord of the Rings: War in the North برای PC

شما در این بازی سرزمین هایی را مشاهده می کنید که هرگز ندیده اید چ.ن این سرزمین ها در میان زمین قرار گرفته اند شما در یک نقش آفرینی ماجراجویانه و اکشن با این سرزمین ها آشنا شده و به پیکار با دشمنانتان می پردازید. بازی The Lord of the Rings War in the North که در نقطه مقابل سه گانه معروف این داستان گرفته است و شما داستانی جدید و متفاوت را در این بازی تجربه خواهید کرد. این بازی به شما یک فرصت منحصر به فرد برای کاوش در داستان های ناگفته گذشته را می دهد همچنین شما باید سرزمین هایی را که در میان زمین قرار دارند برای رسیدن به "حلقه" پشت سر بگذارید. وقت آن رسیده تا شما و دوستانتان برای نبرد در مقابل تاریکی آن هم نه بر روی زمین بلکه در زیر زمین به وسیله یک بازی نوآورانه آماده گردید. همچنین شما در این بازی امکان فراخوانی قهرمانان مورد علاقه خود را از قسمت War Of The Ring دارید. از قهرمانان این بازی می توان به Eradan، Andriel و Farin اشاره کرد. حملات از راه دور هم خیلی راحت اجرا می شوند و با استفاده از نمای سوم-شخص می توانید خیلی خوب کار کنید. در War in the North شما اگر حملات و تکنیک هایتان را سریع و به ترتیب اجرا می کردید، با سیستم پاداش روبرو بودید. با اجرا و زدن دکمه های مختلف این حرکات اجرا می شوند. اگر حملات پاداش دار زیادی انجام دهید، شخصیت شما وارد Hero Mode می شود که در حملات آسیب بیشتری می رسانند و امتیاز بیشتری هم به شما می دهند. قابلیت Split-Screen هم برای دو بازیکن وجود دارد و در بخش Online می توانید هر سه شخصیت را به صورت چندنفره بازی کنید. Snowblind سعی دارد داستانی پیچیده از دنیای The Lord of the Rings را تعریف کند و قابلیت Customize کردن شخصیت خود باعث می شود بُعد دراماتیک آن افزایش یابد.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

گر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

http://www.ps3blackfridaydeals.org/wp-content/uploads/2011/10/Call-of-Duty-Modern-Warfare-3.jpg

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.


.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Sonic Generations برای PC

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی جذاب و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و ناشر آن شرکت Graviteam می باشد.داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال ۱۹۴۳ اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که ۲۶۰ کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Renegade Ops 2011

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت  RP Sega طراحی شده است.به دنیای جهنمی تخریب گران خوش آمدید،. این بازی شامل بخش تک نفره، بخش دو نفره به صورت Split-screen و بخش چند نفره ی آنلاین خواهد بود که تا چهار نفر را پشتیبانی خواهد کرد. Avalanche تجربه ی این بخش را Co-op رقابتی خواند، زیرا شما گرچه با هم بازی می کنید، ولی با یکدیگر بر سر کسب بالاترین امتیاز رقابت می کنید. گیمر در نقش یک شخصیت در یک یگان سیار کماندویی پشت خط دشمن را بازی می کنند تا Inferno یک مرد دیوانه ی تروریست را شکست دهند. شما در محیط های گوناگونی به همراه شخصیت های مختلف در وسایل نقلیه ی مختلف بازی می کنید. هر کدام از این وسایل، اسلحه ی مخصوص به خود را دارند. مثل شوک الکتریکی مغناطیسی یا Gatling Gun. در بازی Upgrdae و Power Up هم وجود خواهد داشت. بازی سراسر هیجان را پیش رو دارید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011

بازی زیبا Halloween: Trick or Treat که یک Hidden Object رمز آلود می باشد به سراغ گشایش رمزی نهفته در جشن هالووین می رود. بازی پازل گونه و فکری، که آمیخته با محیطی پنهانی و رمزآلود که گیمر را به چالش برمی انگیزد. محوریت بازی بر یافتن سرنخ و اشیای گمشده و در نهایت رمز اصلی داستان است. بازی با اینکه در دسته فکری می باشد ولی برای کسب پیروزی در مراحل باید سرعت العمل را به گیم پلی اضافه کنید تا از باخت سنگین بگریزید. حجم کم، صحنه های زیبا، لباس های مبدل، گرافیک بالا، موزیک زیبا درحین بازی، مراحل مختلف زیبا و جذب ، وجود اشیای مختلف، گیم پلی عالی، استفاده از ترفندها و حیله ها و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی دلهره آور و ترسناک Haunted Hells Reach 2011

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت  RP ValuSoft طراحی شده است.در این بازی شما مسئولیت جدی را در بر دارید .شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. درست است به نبرد شیطان خواهید رفت و مردمی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند. بازی دارای ۴ کاراکتر اول و در اصل، نقش های اصلی را برعهده دارند که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند. بازی را شبیه سری بازی های DeadIsland خوانده اند که این شباهت دور از باور نیست، چرا که گیم پلی به همراه گرافیکی فوق العاده از بازی پشتیبانی می کنند که گیمر را به وجد می آورد. این بازی زیبا توسط کمپانی KTX Software حمایت شده است. امیدواریم با دریافت این بازی ترسناک از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

Costume Quest 2011 عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که یک RPG سوم شخص قدرتمند نیز می باشد. جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود که هم اکنون می توانید برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت سافت دانلود دریافت نمائید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

دانلود نسخه نهایی بازی کم حجم و معروف پرندگان خشمگین Angry Birds 1.6.3.1

نام بازی است که برای Ipad ، Androrid و PSP در سال گذشته منتشر شد و بیش از حد انتظار محبوبیت کسب کرد. به همین دلیل کمپانی سازنده بازی تصمیم به انتشار نسخه PC آن نیز گرفت. بازی مربوط به پرنده های کوچکی است که در حال زندگی شاد و آرامی هستند که متوجه می شوند تخم هایی که در لانه هایشان نگه داری می کردند توسط خوک هایی بد ذات دزدیده می شود، حال این پرندگان  قصد جنگ و نابودی این خوک ها را دارند تا با از بین بردن آنها مانع ادامه دزدی تخم هایشان شوند، بازی دارای بیش از ۱۹۵ مرحله است که در ابتدا برای یادگیری شما، چندین مرحله آسان و پیش پا افتاده در نظر گرفته شده است، بعد از طی این چند مرحله بازی بسیار متفاوت تر و مراحل سخت تر خواهد شد، گرافیکی فوق العاده قوی در حین کم حجم بودن بازی، محیطی زیبا با رنگ بندی هایی مناسب باعث شده است تا گیمر از اجرای این بازی احساس خستگی نکند و ساعت ها سرگرم این بازی باشد.بازی علاوه بر ماجراهایی مهیج دارای معماهایی درمورد پرتاب، در هرمرحله است که برای حل کردن آنها نیاز به فکر کردن و تمرکزی قوی دارید. نسخه نهایی و جدیدترین ورژن این بازی را از سایت سافت دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی Global Ops Commando Libya2011

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. این بازی کماندویی شما را به عمق جنگ و درگیری می برد. جایی که لیبی کاملا درگیر جنگ های محلی و تروریستی شده است. شما در این بازی در نقش یک کماندو ارتش ایالات متحده قرار می گیرد. وظیفه شما و تمامی هم رزمان , نجات لیبی از شر ترورریست ها و جلوگیری از انفجار بمب اتم است. شما باید به دنبال یکی از بزرگترین تروریست ها و مافیای روسیه ای بگردید .که خرید و فروش سلاح می کند و بگونه ای خود را در بین این مافیا جا بزنید که آنها شما را عضوی از خود بدانند و بتوانید با ورود به این گروه ها و شناسایی افراد سر شناس آنها را نابود کنید. شما باید تمامی افراد و سلاح های خود را مجهز و آماده کنید و جلوی یک حمله تروریستی بلقوه و وحشیانه بگیرید. در واقع تکاور بازی که شما باشید سلاح های مدرن و حرفه ای دارید و همه این سلاح ها با پیشرفته ترین متدها ساخته شده اند و می توانند بسیار مخرب و کشنده باشند.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Orcs Must Die برای PC

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Robot Entertainment طراحی شده است.این بازی دارای سبک اکشن میباشد که شیوه آن به صورت ۳بعدی و استراتژِیک میباشد.این بازی با حجم کمتر از ۲ گیگابایت عرضه شده است که بر خلاف کم حجم بودن آن دارای گرافیک بالا با مراحل زیادی میباشد.شما در این بازی باید با استفاده از شمشیر و وسایل جادویی دیگر از قلعه خود محافظت کنید و نگذارید قلعه به دست بیگانگان سپرده شود پس جهت حفظ قلعه باید با دقت کامل از قلعه محافظت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

red orchestra ii cover small دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

بازی روایتگر جنگ جهانی ۲ است و شما در نقش گروهی ازادی خواه هستید که باید ماموریت های بسی دشوار را انجام دهید تا به ازادی نسبی دست پیدا کنید این بازی را نمی توان یک بازی FPS ساده به حساب اورد زیرا در این بازی همواره شما با تله هایی رو به رو می شوید که شما را با چالش های خاصی رو به رو می کند تیم طراح مراحل بازی اول همواره شما در در میدان تیر و گلوله و توپ قرار می دادند یا اینکه شما را تله یک تک تیر انداز قرار می دادند و باعث می شدند که شما نتوایند به راحتی در بازی پیشرفت داشته باشید. می توانید از وسایل مختلف موجود در بازی برای حمله به دشنمان خود استفاده کنید که این امر باعث جذابیت بازی می شود می توانید از تانک برای تخریب محیط های مختلف استفاده کنید. به طور معمول در بازی هایی که FPS است MAP بازی نقش اساسی در بازی ایفا می کند در این بازی هم map تاثیر زیادی در بازی دارد علاوه بر تاثیر نقشه در بازی رادیو هم تاثیر گذاری خود را در بازی دارد شما می توانید با استفاده از رادیو از اتفاقات مختلفی که در گوشه کنار محیط بازی رخ می دهد اگاه شوید و به تناسب ان عکس العمل نشان دهید. می توانید از هواپیما های جاسوسی برای به دست اوردن اطلاعات و همچنین مشخص کردن هدف خود در بازی استفاده کنید که این امر با روش های مختلفی انجام می شود که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی می شود می توانید با استفاده از هواپیما های جاسوسی تیم های مخفی که برای نابودی شما اماده شده اند را شناسایی کنید و با استفاده از توپخانه انها را نابود کنید . زمانی که در سطح های مختلفی بازی را انجام می دهید با صحنه ها و وسایل مختلفی رو به رو می شوید که باید برای پیروزی خود راهکار های مختلفی را در نظر داشته باشید در ضمن با پیروزی در هر Level مقداری سلاح و اقلام جنگی به دست می اورید که می توانید از انها در مراحل بعدی بازی استفاده کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Men of War: Vietnam برای PC

vietnam cover small دانلود بازی Men of War: Vietnam برای PC

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک استراتژیک است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال‌ 1968 اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Rage برای PC

سبک آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) روند رو به رشدی را در بازی های کامپیوتری سپری کرده و کم کم به یک سوژه جالب برای بسیاری از بازی ها تبدیل شده است. سبکی که بازیکنان در آن به محیط هایی می روند که همه چیز رو به نابودی است. عنوان هایی مانند Fallout ،Borderlands ،Resistance و METRO 2033 یا حتی سری بازی های Gears of War را می توان پیشتاز در این سبک دانست. اما امسال، سالی است که بازی RAGE معنای واقعی یک عنوان آخرالزمانی را به تمام بازیکنان می فهماند. بازی RAGE در سیاره ای به نام Apophis در جریان است که بازیکنان در آن اتفاقات و آشوب های مختلفی را پشت سر می گذارند. انسان ها به این سیاره پا گذاشته اند، چرا که اینجا شبیه ترین محل به زمین است. نکته مهم اینجاست که محیط های این سیاره به شدت تخریب ناپذیر هستند و به همین دلیل انسان ها تکنولوژی هایشان را در داخل کوه ها و مکان های مرتفع این سیاره بنا نهاده اند. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی در اقامتگاهش در حال چرت زدن است و به شکلی عجیب از خواب می پرد. او تلوتلو خوران شروع به حرکت می کند. چشمانش به زمینی سوخته و بایر می افتد و به یکباره خودش را در محیط بازی تنها و بی کس می بینید. بازی اینگونه طراحی شده که بازیکنان در این لحظه احساس کنند که در سیاره خودشان نقش بیگانه را دارند. شخصیت بازی حرکت می کند و به آسمانی نگاه می کند که سازندگان بازی، آن را تا حد بسیار زیادی به آسمان واقعی شبیه کرده اند.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

بازی در سیاهچاله های تاریک همچنان ادامه دارد و گویی خاطره بازی در چنین جاهایی باید همیشه در ذهن بازی آفرین نقش ببندد.مدتی پیش اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد که به نوبه خود جایگاه بسیار مناسبی را در بین کاربران و منتقدان بدست آورد.گرافیک بسیار مناسب و صحنه سازیهای مناسب از جمله نکات قابل توجه در نسخه قبل این بازی است.و اما اکنون ما با عنوان جدیدی از این بازی از شرکت kalypso روبرو هستیم یعنی بازی DUNGEONS The Dark Lord که در تاریخ ۱۲ سبتمبر ۲۰۱۱ برای کاربران کامپیوتر منتشر شده است.این بازی سبکی استراتژیک دارد و به تصویر کشیدن سیاهچاله هایی مخوف شما را به دنیای تاریکی فرو خواهد برد.گرافیک بازی ارتقا یافته کاراکتر ها افزایش یافته و صحنه های زیباتری از سیاهچاله ها یرای لذت کاربران طراجی شده است.پادشاه تاریکی های جدید بسیار قوی تر شده است و گروه بسیار بزرگ تر و منظم تری نسبت به گذشته پیدا کرده است که شما باید با آنها مبارزه کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Dungeons and Dragons Daggerdale

در بازی جدید و جذاب Dungeons & Dragons: Daggerdale ، سرزمین های فراموش شده تحت حملات و هجوم شیطانی به نام ژنتاریم هستند. در این بازی ، شما یکی دیگر از موضوعات سری داستان های ترسناک و ماجراجویانه از محبوب ترین بازی اول شخص فانتزی دنیا را تجربه خواهید کرد. موضوع این بازی مربوط به جنگ های شما در مقابل شیطان رزلوس و دستیار او ژنتاریم می باشد که تلاش دارند تا سرزمین های شما را از چنگ شما در بیاورند و ادعای استقلال می کنند. تمامی جنگ ها بر سرزمین دال لندز می باشد که شما باید از این سرزمین با تمامی نیروهای خارق العاده ای که دارید استفاده نمایید و اجازه ندهید تا به دست بیگانگان افتد.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Draensang Phileassons Secret

Drakensang Phileassons Secret : نسخه جدید دیگری از بازی محبوب drakensang عرضه شد.در مورد وقایع پیشین بازی بسیار زیبای برنده جایزه بهترین عنوان ژانر نقش آفرینی استودیوی Radon Labs می باشد که این بارداستانی کاملا جدید را در دنیای Aventuria بازگو می نماید، این داستان جدید به همراه خود ماجراجویی های تازه و نوآوری ها و عناصربازی جدید بسیاری هم برای بازی کنندگان باتجربه وهم برای افرادی که آن را برای اولین بار تجربه می نمایند ارائه می نماید که شما را به سفری هیجان انگیز به دنیای شگفت انگیز خیالی قرون وسطایی با سناریویی زیباو جذاب خواهد برد. در حقیقت داستان این نسخه ۲۳ سال پیش از وقایع نسخه اول بازی رخ می دهند، هنگامی که شما در نقش کارآموزی جوان، کوتوله جوانی به نام Forgrimm را ملاقات نموده و به تدریج با بسیاری از شخصیت های شناخته شده در نسخه اول آشنا می شوید، البته داستان این نسخه پیچیدگی های بیشتری از Drakensang خواهد داشت وبنابر انتخاب شخصیت بازی و رفتار وی فرصت ها و سری ماجراجویی های جدیدی شکل می گیرند.. در نسخه جدید شما با سرزمین های جدید آشنا خواهید شد و به دنبال راز رودخانه philessons خواهید بود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Hunted The Demon’s Forge

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Dungeon Siege III

حدود ۱۵۰ سال بعد از اتفاقات Dungeon Siege 1،۲ رخ میده و داستان دهمین گروه رو روایت میکنه گروهی که سرزمین اهب رو کشف کرده و ان رو به اینده برده است اونها محبوبیت خودشون رو از دست داده اند و این تغییرات به وجود امده و بازیباز که یکی از وارثان دهمین گروه است تلاش خواهد کرد تا گروه ره به زمان حال برگردونه و مشکلات سیاسی و اشوبی که باعث شده این گروه از محبوبیت بیفته رو حل کنه نام شخصیت اصلی بازی لوکاس (Lucas) خواهد بود او قهرمان داستان دارای یک شمشیر بزرگ خواهد بود شمشیر زنی او همانند یک اره برق کشنده خواهد بود و دشمنان را درو خواهید کرد بازی دارای کلاس هایی هست که با هر بار رتبه گرفتن میشه انهارو اپدیت یا کاملترش کرد و مهارت خود را افزایش بدهید در مورد استفاده از ابزارها هر کدام که در استفاده از ان خوب هستید رو انتخا بکنید یا اگر قابلیتی دارید که میشه با ضربات متعدد و با سخت ترین روش انها رو وارد کرد و ضربات معمولی که که باید میزان قدرت بدنی رو نیز بالا ببرید حتی هر کلاس دارای قابلیت های مهارتی بسیار خاص خودش هست پس ما با لایه های متفاوت و زیادی از شخصی سازی روبرو هستیم.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی F.E.A.R 3

ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non-Steam

ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

سافت دانلود

سافت دانلود